QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Llagosta rescindeix la concessió del complex El Turó

El darrer ple de l’Ajuntament de la Llagosta va aprovar la rescissió del contracte de gestió del complex esportiu El Turó a l’empresa Geafe.

El 9 Nou
16/10/2012

L’Ajuntament ha acordat gestionar l’equipament a partir d’ara a través de l’empresa municipal Gestió de Sol i Patrimoni després que l’empresa acomiadés els 23 treballadors el dia 15 d’agost, cosa que va obligar a tancar la piscina. L’Ajuntament acusa la societat d’haver descuidat el manteniment de les instal·lacions.

L’alcalde, Alberto López (ICV-EUiA), confia que el complex esportiu podrà tornar a obrir en un termini d’unes dues setmanes, un cop s’hagin tornat a contractar els seus treballadors.

Per la seva banda, Geafe ha presentat dues querelles per injúries i prevaricació contra l’Ajuntament i dos recursos contenciosos administratius, un contra la rescissió del contracte i un altre reclamant els danys econòmics que els ha generat. Un portaveu de l’empresa ha negat que hagi existit negligència en el manteniment de les instal·lacions i ha dit que els problemes han vingut donats per dèficits en la construcció segons diu un informe del mateix Ajuntament i de la Diputació. Afegeix que tot respon a un conflicte polític entre ICV i el PSC.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 810 persones.