Un cop acabat el període de preinscripcions i amb les llistes definitives publicades per al curs vinent, a l’escola de la Torreta hi havia hagut 38 sol·licituds per 25 places i finalment es van registrar 46 matriculacions definitives.
Segons l’Ajuntament, les dades demogràfiques avalen la continuïtat d’aquest grup per als propers anys, de tal manera que el nombre de nens i nenes que necessitaran escolarització a P3 a la Torreta l’any vinent és el mateix que aquest any.
La nova escola de la Torreta entrarà en servei completament acabada el proper curs escolar 2013/2014, un cop estiguin enllestides les darreres obres executades corresponents a la sala polivalent i la pista poliesportiva. El centre va obrir a principis del curs 2011/2012 per a l’escolarització infantil i el curs següent ja va acollir els primers alumnes de Primària.