El regidor d’Educació de Mollet, Raúl Broto, ha rebut aquest dijous al migdia als estudiants que han tret les millors notes de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) així com l’alumnat més destacat de Formació Professional (FP) i del Centre de Formació d’Adults.
Judith Lara Piqueras, de l’Institut Vicenç Plantada i Pau Mas Baz, de l’Escola Sant Gervasi, han estat els estudiants que han aconseguit la millor nota de Selectivitat amb un 9,3.
La resta de l’alumnat de Mollet que ha tret més bones notes a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) han estat, Sonia Llanos Pla, de l’Escola Sant Gervasi, amb un 9,2; Eric Jiménez Zurera, de l’Institut Gallecs, amb un 8,8; Pau Ondoño Pujol, de l’Institut Aiguaviva, amb un 8,8 i Marc Vidal Ortega, de l’Institut Mollet, amb un 7,4.
Pel que fa la Formació Professional, els alumnes més destacats han estat José Luis Martín Peláez, de l’Institut Vicenç Plantada, al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament d’Activitats SocioEsportives i Beatriz Daniel Molina, de l’Institut Gallecs, al Cicle Formatiu de Grau Superior de Documentació i Administració Sanitària.
En relació al Centre de Formació d’Adults, la alumna més destacada ha estat Isabel Molina Campoy després d’obtenir la titulació en GES (Educació Secundària) un cop va haver iniciat la seva formació en els Ensenyaments Inicials.
Els alumnes han rebut un obsequi de l’Ajuntament i un txec regal de 40 euros del qual la cooperativa Abacus col·labora amb la meitat de l’import.
“Aquestes notes són el resultat de l’immens esforç que heu fet aquests darrers anys, però sens dubte, us felicito especialment per aquest darrer curs, un curs que ha estat diferent, atípic i complicat per a tothom, i en aquest sentit també m’agradaria, en nom de l’Ajuntament, agrair l’immens esforç que han fet els nostres centres educatius”, ha dit el regidor.
Broto també ha posat en valor “la Formació Professional, pel que comporta en la tant necessària creació de sinergies entre la formació i les empreses i, com no, felicitar també a tots aquells adults que decideixen recuperar les seves inquietuds per seguir formant-se”.
{{ comment.text }}