L’empresa QEV Technologies impartirà a Montmeló un màster sobre mobilitat elèctrica

La firma crea QEV Adademy per formar enginyers de competició, principalment de Fórmula E

L’empresa QEV Tecnnologies ha creat una divisió dedicada a la formació d’enginyers i mecànics que tinguin com a objectiu treballar en el món de l’automoció. L’activitat arrenca amb dues titulacions (màster en motorsport i e-racing i un curs superior universitari de tècnic especialista en motorsport i e-racing) i té com a principal novetat que són unes titulacions especialitzades en mobilitat elèctrica. La part teòrica d’aquests cursos es portarà a terme a les instal·lacions de l’empresa a Montmeló, prop del Circuit de Catalunya.

L’empresa ha creat QEV Academy, una divisió que es dedicarà a la formació de mecànics. El màster va adreçat a alumnes amb formació universitària o que estiguin acabant el recorregut formatiu a la universitat; el curs superior per a alumnes procedents de cicles formatius. Tots dos títols, les inscripcions per als quals ja són obertes, estan expedits del Centre d’Estudis Universitaris de la Universitat Rey Juan Carlos (CEDEU).

La creació d’aquesta divisió formativa suma activitat a QEV Technologies, una empresa que també treballa en la gestió tècnica de l’equip Mahindra Racing de Fórmula E i en el desenvolupament de cotxes esportius elèctrics. Recentment, ha tret al mercat el model Hispano Suiza Carmen.

Els alumnes que participin en aquests cursos disposaran d’oportunitats per desenvolupar la carrera professional en un equip de competició. Tindran una combinació de formació teòrica i pràctica, de manera que tindran l’opció de treballar des del primer dia en un equip, lluitant per objectius esportius.

La formació ha estat dissenyada per experts en la matèria i està adaptada a les exigències del mercat laboral actual. El paper referent de QEV Technologies en el camp de les curses amb vehicle elèctric dona un element afegit a la formació. Tots els projectes de la companyia estan relacionats amb la tecnologia elèctrica.

La part teòrica del programa formatiu, de 400 hores, s’impartirà a Montmeló, mentre que la pràctica es farà en algun equip de curses o en algun projecte relacionat amb la indústria del vehicle elèctric.
El projecte de formació, el dirigeix Andrés Castillo, enginyer de pista de l’equip Mahindra Racing a la Fórmula E. En l’equip de professors també hi ha l’exenginyer de Fórmula 1 Toni Cuquerella, l’exmecànic de Fórmula 1 Albert Fàbrega i Joan Orús, cap de l’equip Mahindra.

Des de Montmeló, QEV Technologies, ofereix serveis a tot el món. Proporciona suport tècnic a equips de competició i marques d’automòbil. L’empresa té intenció d’aplicar als carrers el que aprèn de les competicions.

LA PREGUNTA

Creu que Pedro Sánchez ha de dimitir?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't