Les obres d’ampliació de la calçada en sentit nord de la C-17 a Parets han comportat la retirada del radar que hi havia després de la fàbrica de Nutrexpa.
Es va instal·lar el novembre de 2004 i fins ara era el més antic a la comarca que seguia en funcionament. El primer, que ja no està operatiu, es va posar l’any 2002 també a la C-17 a l’altura de Tagamanent.
En aquest tram però, a la calçada sud, hi ha un radar de tram que cobreix una zona entre Lliçà d’Amunt i Parets i controla dos trams diferents, tots dos en sentit sud. Al primer, la velocitat màxima permesa és de 80 quilòmetres per hora. Al segon, que inclou el sector de l’ampliació a tres carrils de la C-17, el límit màxim és de 100 quilòmetres per hora.
Aquests aparells, però, no estan en funcionament. Es van espatllar poc després de la seva instal·lació i encara no s’han reparat. Ara s’hauran d’adequar a la nova configuració de la calçada a tres carrils: caldrà instal·lar més equips de detecció.
A més, s’està a l’espera de l’acabament dels treballs de la calçada en sentit nord per col·locar un nou pòrtic per instal·lar-hi els lectors de matrícules. Aquest mateix pòrtic permetrà resituar el radar en direcció nord en sentit nord retirat per les obres.