QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Hospital de Granollers trasllada l’últim servei que quedava a l’edifici de l’avinguda del Parc

El servei d’oftalmologia es traslladarà a l’edifici de Consultes Externes de l’Hospital de Granollers a partir d’avui. Culminarà d’aquesta manera la concentració de totes les especialitats al complex de l’Hospital, mentre que l’edifici de l’avinguda del Parc quedarà únicament per a urgències.

El 9 Nou
17/06/2013

Divendres va ser l’últim dia en què el servei es va donar a l’edifici del centre de la ciutat; durant el cap de setmana s’ha fet el trasllat (les urgències d’oftalmologia en cap de setmana ja es feien habitualment a l’Hospital i no a l’avinguda del Parc), i a partir de dilluns tot el servei ja es fa a consultes externes.

Amb aquest trasllat, l’Hospital preveu poder oferir “una millor atenció al ciutadà”, segons l’adjunta a la direcció general, Eva Martín. “Hi haurà millor coordinació amb la resta de serveis i d’aquesta manera millorarà l’atenció ambulatòria que es farà completament a l’edifici de Consultes Externes”, ressalta la directiva del centre.

TOTES LES ESPECIALITATS A CONSULTES EXTERNES

Amb aquest trasllat acaba el procés per concentrar tota l’activitat ambulatòria a l’edifici de consultes externes. Diversos serveis que es feien a l’edifici de l’avinguda del Parc, que va acollir activitat hospitalària després del tancament de Policlínica, l’any 2005, s’han anat traslladant progressivament a l’àrea de consultes externes de l’Hospital.

Abans que oftalmologia s’han traslladat des de l’avinguda del Parc a consultes externes els serveis de Reumatologia, Nefrologia i Unitat de Diabetis Endocrinologia i Nutrició, Al·lergologia i Neurologia. A l’edifici de l’avinguda del Parc es continuaran donant, com fins ara, serveis d’urgències de l’Hospital.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 393 persones.