La marca de moda de Cardedeu Lola Casademunt ha creat el vestit amb el qual se celebra el 20è aniversari del personatge d’animació Peppa Pig. És un disseny amb rerefons solidari. El vestit també s’utilitzarà en uns peluixos amb la figura del personatge i, per cada un que se’n vengui, es donarà un euro a la Fundación Pequeño Deseo. Aquesta és una organització que es dedica al suport a nens amb malalties greus. El disseny s’ha presentat dijous a Madrid.
“Vestir Peppa Pig en el seu 20è aniversari ha estat un projecte d’aquells en què tot l’equip hem tingut una il·lusió i un somriure constant”, explica la presidenta i directora creativa de l’empresa de Cardedeu, Maite Casademunt. “Dissenyar el vestit d’un personatge tan emblemàtic i entranyable ha estat un regal i poder-ho fer amb el nostre ADN de marca, tot un assoliment. I si a més té un rerefons solidari, no pot ser un aniversari de la Peppa més rodó”, afegeix.
La marca de productes infantils Hasbro va fer l’encàrrec del disseny a l’empresa de Cardedeu. “Estem encantats d’associar-nos amb un referent en moda com Lola Casademunt per celebrar el 20è aniversari de Peppa Pig”, diu la responsable de llicències d’Hasbro Iberia, Nuria Jiménez-Salazar. “El seu talent i estil únic han creat un disseny molt especial que captura l’essència de la Peppa Pig”, afegeix.
Peppa Pig és una sèrie d’animació preescolar britànica que s’emet des de fa 20 anys, amb 10 temporades, a 180 països. És una porqueta que viu amb la família, amics i comunitat i que anima els nens a explorar el món que els rodeja. Els peluixos de la campanya es vendran a les botigues, la web i l’app d’El Corte Inglés.
Empresa en expansió
Lola Casademunt avança en el seu pla de convertir-se en una marca de referència nacional i internacional en el món de la moda. L’empresa guanya reconeixement pels seus dissenys. La firma participa en les principals desfilades de l’Estat i algunes d’internacionals, i per la gestió empresarial, amb diversos premis recollits en els últims anys.
L’empresa es troba en ple procés d’expansió, amb obertures a diverses ciutats de l’Estat i també alguns punts de venda internacionals. Actualment té 27 botigues pròpies, quatre franquícies, 39 espais a El Corte Inglés i és present en 800 punts de venda multimarca a l’Estat i 680 a l’estranger.
{{ comment.text }}