Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Tanca la botiga Massimo Dutti del centre de Granollers

Se suma al tancament de Bershka de fa pocs dies, una altra de les marques d’Inditex presents a la ciutat

 

La botiga de Massimo Dutti, una de les marques del grup Inditex, a la plaça Porxada, a Granollers, va tancar dimarts de manera definitiva. Va ser un tancament sense avís previ perquè l’establiment va estar obert fins dilluns a darrera hora sense cap senyal visible que indiqués que, l’endemà, ja no tornaria a obrir.

Aquest tancament arribava pocs dies després de la fi de l’activitat d’una altra ensenya d’Inditex a Granollers: Bershka va tancar la seva botiga al carrer Anselm Clavé fa tot just un parell de setmanes. Després del confinament, ja no va tornar a obrir la botiga de Mango dedicada a la moda per a dones. En aquest cas, però, era un franquícia i el cessament de l’activitat està més vinculat a una decisió del titular.

Tot plegat genera dubtes sobre la continuïtat d’altres firmes d’Inditex a la ciutat –Zara, Pull&Bear, Stradivarius i Oysho, totes amb locals de grans dimensions i ben situats a l’illa de vianants– o d’altres grans grups presents al centre de Granollers com Mango Man.

Segons ha pogut confirmar EL 9 NOU, el tancament de Massimo Dutti respon a una estratègia del grup de reordenació de les seves botigues a nivell general en una estratègia que passa per redirigir el client cap al canal on line i que potencia la creació de botigues “cada vegada més grans” i amb una aposta per la tecnologia. Es vol millorar l’experiència al client i integrar la venda tradicional amb la que es fa a través d’internet.

També fan una aposta per la sostenibilitat amb locals “ecoeficients al 100%”. Aquest procés implica que “en el camí cal prescindir d’algunes botigues”, segons les mateixes fonts, que admeten que la situació generada per la Covid-19 ha accelerat un procés que hauria arribat en els propers anys.

Alternativa: la botiga de Mataró Park

En el cas de Granollers, s’encamina els clients a la botiga que la cadena té al centre comercial Mataró Park. La firma ha ofert alternatives laborals a la plantilla de Granollers dins de la mateixa empresa.

Aquesta política és conjunta a les marques d’Inditex, que durant el primer semestre de 2020 va registrar un creixement del 74% de les vendes a internet coincidint amb l’estat d’alarma. El grup espera que l’any 2022 la venta on line representi el 25% del total.

LA PREGUNTA

Les eleccions s’han de fer el 14-F?

En aquesta enquesta han votat 4089 persones.
 

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.