Segons fonts municipals, en total, 567 persones (9 membres per meses, entre presidents, vocals i suplents) han estat nomenats i seran notificats aquesta setmana per formar part d’alguna de les 63 meses electorals que hi ha a Mollet del Vallès.
Monràs proposa que, en el moment de constituir-se les meses, es prioritzi que el càrrec l’ocupin persones que acreditin estar en l’atur.
Amb aquesta mesura, els 70 euros que corresponen als presidents de taula i els 62 per als vocals anirien a persones que estan sense treball i els serviria com ajuda per passar el mes, segons l’alcalde.
Perquè això sigui possible, l’alcalde ha demanat a la Junta Electoral que, de la mateixa manera que pot acceptar renúncies de persones que no poden formar part de la taula, estableixi els mecanismes necessaris per prioritzar que finalment siguin membres titulars de les taules les persones en situació d’atur.