QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Montornès prorroga el programa de distribució d’aliments frescos

L’Ajuntament, la Unió de Botiguers i Cáritas de Montornès han renovat fins al desembre la col·laboració en el projecte de distribució mensual d’aliments frescos.

El 9 Nou
24/07/2013

Un total de 156 famílies de Montornès amb greus dificultats econòmiques continuaran rebent, mensualment, durant el segon semestre de l’any un lot personalitzat amb aliments frescos (carn, peix, ous, verdura, fruita i puntualment iogurts). La Unió de Botiguers i Càritas continuen col·laborant amb l’Ajuntament per mantenir la iniciativa. El consistori hi destinarà 27.000 euros, 10.000 més que durant el primer semestre la qula cosa permetrà incrementar amb més aliments els dos tipus de lots que es reparteixen.

Com s’ha fet fins ara, els botiguers aportaran els productes a preu de cost, preparan els lots segons les indicacions del Departament de Serveis Socials i el repartiment anirà a càrrec de voluntaris. El lliurament es farà per setmanes a l’espai de l’edifici municipal Pintor Mir.

A més, al setembre es continuaran les actuacions del pla d’inclusió social per a la infància, la família i la gent gran. L’atenció s’ampliarà amb una altra acció de suport a la llar per a la gent gran amb dificultats i a les famílies amb risc d’exclusió social.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 430 persones.