QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor un nen de divuit mesos en caure des del balcó d’un quart pis a Montornès

Un nen de divuit mesos ha mort aquest dimecres al migdia després que caigués del balcó d’un edifici del carrer Nou d’Abril de Montornès, segons ha informat el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i han confirmat a EL 9 NOU fonts de la Policia Local de la població.


El 9 Nou
02/05/2012

L’accident s’ha produït al voltant de tres quarts d’una del migdia quan per causes que es desconeixen el nen de divuit mesos ha caigut. Com a conseqüència de la gravetat de les ferides, ha hagut de ser traslladat en helicòpter en estat crític fins a l’Hospital de Sant Pau, de Barcelona. Ha mort durant el trasllat.

Fins al lloc de l’accident, s’hi han desplaçat dues dotacions del SEM a més d’efectius de la Policia Local i dels Mossos, que s’han fet càrrec de la investigació. Segons han confirmat fonts dels Mossos a EL 9 NOU, tot apunta que es tracta d’un accident.

Els serveis sanitaris també han hagut d’atendre a diversos familiars del nen.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 809 persones.