QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Petició de 14 anys de presó per agredir sexualment una menor a Vallgorguina

La fiscalia demana una pena de 14 anys de presó per a un home que està acusat d’un delicte d’abús sexual continuat i d’un altre d’abús sexual a menor de 13 anys.


El 9 Nou
14/10/2014

Els fets, que van passar el juliol de 2011 a Vallgorguina, seran jutjats aquest dimarts al matí a l’Audiència de Barcelona.

Segons la fiscalia, l’acusat va arribar de matinada a casa seva i va entrar a l’habitació on dormien tres nebots seus, tots menors d’edat. Va ser aleshores quan hauria fet tocaments als pits i als genitals d’una de les nenes, que tenia 13 anys en aquell moment. Instants després, hauria tornat a la cambra i hauria repetit l’agressió fins a tres vegades.

En un d’aquests casos, també hauria atacat una altra nena de 9 anys. També es demana una indemnització de 9.000 euros entre les dues víctimes.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.