QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Salvador Illa visita Sant Celoni i es reuneix amb els membres del consistori

Illa també es va reunir amb membres de la Plataforma de Comitès d’Empreses d’Indústries Químiques del Baix Montseny

Salvador Illa, primer secretari del PSC i cap de l’oposició al Parlament, va visitar divendres Sant Celoni on es va reunir amb l’alcalde, el socialista Eduard Vallhonesta, i membres del consistori. Va ser rebut a l’Ajuntament i va firmar al llibre d’honor.

Illa i l’alcalde es van reunir amb representants de la Plataforma de Comitès d’Empreses d’Indústries Químiques del Baix Montseny, Conca de la Tordera i Maresme amb qui van tractar temes relacionats amb la jubilació els canvis generacionals, la mobilitat, la formació continuada, el medi ambient, la reforma laboral o la conciliació familiar.

Més tard Salvador Illa va recórrer el centre del poble, va visitar el mercat municipal i alguns comerços de proximitat i va parlar amb els seus propietaris.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 481 persones.