L’Ajuntament de Canovelles retorna, a partir d’aquest dilluns, les oficines municipals a l’edifici històric de l’ajuntament després de completar les obres de reforma, ampliació i millora de l’accessibilitat que s’hi han fet.
La reforma de l’edifici estrena una nova oficina d’atenció al ciutadà (OAC) que amplia l’espai i guanya punts d’atenció personalitzada. Els usuaris han de demanar cita prèvia per telèfon (93 840 45 55) o pel web (canovelles.cat/citaprevia). Per facilitar el trasllat, l’OAC dijous només va funcionar en horari de matí i divendres només va fer atenció telefònica.
Des d’aquest dilluns, els serveis municipals d’urbanisme, hisenda, comunicació, recursos humans, secretari i alcaldia també retornen a l’edifici històric.
La reforma de l’ajuntament ha permès instal·lar un nou ascensor i fer una nova escala per comunicar les dues plantes de l’edifici. També s’han construït rampes perquè l’edifici sigui totalment accessible. Durant el temps que han durat les obres, els serveis municipals han estat traslladats a l’edifici de l’antiga escola bressol Sant Jordi.
{{ comment.text }}