QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Hospital de Granollers aplica la intel·ligència artificial per millorar les respostes a pacients i famílies

L’eina s’ha batejat amb el nom de Geltru

El 9 Nou
21/02/2025
Granollers

L’Hospital General de Granollers ha començat a treballar amb una eina d’intel·ligència artificial per millorar la resposta que es dona a pacients i familiars que s’adrecen a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.

L’eina s’ha batejat amb el nom de Geltru i ha estat desenvolupada de manera col·laborativa entre professionals de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania i Experiència Pacient i de la Direcció de Transformació Digital.

Segons l’Hospital, Geltru millora la redacció de les respostes fent-les més clares i precises. A més, permet que arribin més ràpid al pacient: s’ha passat de 15 dies a 4 de mitjana. “Agilita el procés de resposta però també permet als professionals gestionar millor cada cas i fan que se sentin més empoderats en la seva tasca i en la relació amb els usuaris”, detallen.

En paral·lel, hi ha una revisió de les reclamacions per part dels equips assistencials.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

26%
74%
En aquesta enquesta han votat 240 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't