La planta de l’empresa de tractament de residus Ferimet a Granollers va patir un incendi la nit de dissabte. Una pila de ferralla va quedar afectada pel foc pels volts de les 10 de la nit per causes que es treballa per aclarir. L’incendi no es va estendre més enllà de la pila de ferralla i no es van produir afectacions entre treballadors ni a altres punts de la planta.
Fins a 12 dotacions dels bombers van intervenir en les tasques d’extinció del foc, que es van estendre durant gairebé tres hores. Posteriorment, alguns equips van controlar que no es produís cap nou foc a la ferralla afectada per les flames.
D’altra banda, aquest diumenge al matí es va produir un incendi en un habitatge del carrer Jaume Balmes de la Llagosta que va motivar que els sis ocupants tinguessin afectacions per inhalació de fum, en principi lleus, que van comportar la seva evacuació a l’Hospital de Mollet. A l’habitatge havia cremat un matalàs i el foc es va poder extingir de manera molt ràpida. Aquesta extinció en poc temps va evitar que es produís cap afectació addicional a l’habitatge.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't