Sorea garanteix que el subministrament i la qualitat de l’aigua estan assegurats

La companyia assegura que l’aigua subministrada té les mateixes garanties que abans de l’esclat de la crisi del coronavirus

Davant l’estat d’alerta per la propagació del Covid-19, la companyia d’aigua Sorea ha emès un comunicat en què manifesta que els serveis de subministrament i sanejament d’aigua estan plenament assegurats amb les mateixes garanties que fins ara.

“La qualitat i la seguretat de l’aigua potable estan garantides en tot moment. Els actuals processos de tractament i distribució, així com els controls de qualitat realitzats pel laboratori, garanteixen la innocuïtat de l’aigua subministrada, no veient-se aquesta afectada per l’actual situació.”, diu el comunicat.

SOREA, afegeix que, en coordinació amb les autoritats sanitàries i municipals i en conformitat amb les seves orientacions, ha implementat una sèrie de mesures preventives encaminades a protegir la seguretat sanitària de tot el seu personal, així com a assegurar el funcionament de les instal·lacions on opera, siguin plantes de depuració, potabilització o subministrament.

Tenint en compte que hi ha determinades operacions que requereixen assistència presencial, la companyia ha informat que ha creat equips independents de treball operatiu en les àrees de manteniment de xarxa d’aigua i clavegueram, depuració, atès que les característiques de l’activitat requereixen una tasca presencial que impossibilita el teletreball.

Aquests equips de treball operatiu funcionaran de forma independent, a efectes d’evitar qualsevol risc de contagi i, en cas que es detectés en algun d’ells, haver d’establir un període de quarantena.La segregació d’aquests equips de treball implica així mateix la supressió de qualsevol contacte directe o indirecte, tant en instal·lacions com vestidors.

D’altra banda, Sorea assegura que “s’atendran totes les urgències i es realitzaran manteniments preventius inajornables, però es posposaran tasques no crítiques. En qualsevol cas, es garanteixen els serveis mínims.”

La companyia informa que ha suspès l’atenció al client presencial i que ha posat a disposició canals telemàtics per fer les gestions. S’ha habilitat la situació de teletreball per a tot aquell personal que realitza tasques administratives i que no requereixen una atenció presencial.

Donades les característiques de l’activitat quotidiana del cicle integral de l’aigua, l’empresa informa que les instruccions de treball a les empreses contractistes es faciliten bàsicament de forma telefònica o telemàtica, sense caràcter presencial.

I per a garantir la innocuïtat de les operacions, afegeix que s’han cancel·lat totes les visites a les instal·lacions, excepte en activitats essencials com és el transport de materials necessaris per assegurar la salubritat l’aigua i el normal funcionament de les instal·lacions.

Davant els riscos d’eventual desproveïment de productes o components a causa del caràcter global d’aquesta crisi, SOREA ha procedit, amb la col·laboració de les empreses subministradores, a fer un aprovisionament de material necessari per assegurar durant els propers mesos la continuïtat del subministrament amb les garanties habituals.

La companyia recorda, finalment, que té a disposició canals d’atenció no presencial on es podran fer les gestions. Són la web, el telèfon gratuït 93 495 35 40 i el telèfon d’incidències les 24 hores, 900 304 070.

Cronologia dels efectes del coronavirus al Vallès Oriental.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 102 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't