El Departament de Territori iniciarà aquest estiu les obres de construcció d’un tercer carril en bona part dels 5,5 quilòmetres que formen el tram de la carretera C-35 entre el túnel de Vilalba i l’entrada de Sant Celoni.
Els treballs ja s’han adjudicat per 4,1 milions i tindran una durada de deu mesos. Permetran introduir una mitjana central de formigó per separar els dos sentits de circulació amb una configuració de 2+1 carrils que variarà segons el tram. L’objectiu és reduir el risc de topades frontals en una actuació inclosa al Pla de Carreteres 2+1 del Departament de Territori.
En concret, segons va informar la Generalitat diumenge, el tram de 4,3 quilòmetres entre l’accés a la Baronia del Montseny i l’enllaç amb la C-61 i l’AP-7 s’eixamplarà la calçada per configurar un tercer carril addicional que permetrà els avançaments sense la necessitat d’ocupat el sentit contrari.
Hi haurà dos carrils en direcció a Sant Celoni des de l’accés a Baronia del Montseny fins a la nova rotonda de la carretera de Montseny (la BV-5301). En canvi, entre l’enllaç amb l’AP-7 i la C-61 i la rotonda de la BV-5301, hi haurà dos carrils en direcció a Granollers.
{{ comment.text }}