QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un any de presó per a Fèlix Millet pel cas de l’Hotel del Palau

Primera condemna per a Fèlix Millet, president de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música. La secció cinquena de l’Audiència de Barcelona ha condemnat al veí de l’Ametlla a un any de presó i a pagar una multa de 3,8 milions d’euros pel cas de l’Hotel del Palau.

El 9 Nou
28/05/2014

Fèlix Millet ha estat condemnat a un any de presó pel cas de l’Hotel del Palau. El tribunal considera que Millet és culpable d’un delicte de tràfic d’influències i d’un delicte d’oferiment per fer tràfic d’influències. Tot plegat està relacionat amb les gestions que Millet i Jordi Montull, la seva mà dreta al Palau de la Música, van fer per canviar la qualificació urbanística d’un edifici situat al costat de l’auditori.

Millet també haurà de pagar una multa de 3,8 milions d’euros. La seva mà dreta, Jordi Montull, també ha estat condemnat a un any de presó pels mateixos delictes. En el seu cas, haurà de pagat poc més de 900.000 euros.

En canvi, la secció cinquena de l’Audiència absol Millet i Montull d’un delicte continuat d’apropiació indeguada i d’un altre continuat de falsetat de document oficial.

La sentència absol a l’antiga cúpula d’urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona que també va ser jutjada.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 424 persones.