Un centenar de persones han participat aquest divendres en un sopar groc i lila de suports als presos i exiliats polítics però, sobretot, a les dones que estan afectades pel procés judicial obert per la seva participació en l’organització del referèndum de l’1-O. S’ha fet a Can Lletres, a Llinars, i ha estat organitzat per la secretari de la dona d’ERC i per Jovent Republicà al Vallès Oriental.
El sopar ha comptat amb la presència de Ferran Civit, parella de la consellera Meritxell Serret, actualment exiliada a Brussel·les. Civit ha fet una crida als assistents a enviar cartes a les preses com Dolors Bassa i Carme Forcadell i a les polítiques que estan a l’exil·li: la mateixa Serret però també Marta Rovira o Anna Gabriel.
El sopar s’ha tancat amb l’audició d’un missatge de Marta Rovira des de Ginebra. Ha recordat la força que donen els actes solidaris com aquest.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't