QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Una jove de 20 anys de Granollers mor en un accident de trànsit a Vallromanes

Una jove de 20 anys i veïna de Granollers ha mort aquest dissabte a causa d’un accident de trànsit. El vehicle que conduïa ha sortit de la via aquest dissabte a la matinada al punt quilomètric 8 de la carretera BP-5002, en terme de Vallronanes, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.

El 9 Nou
10/09/2016
Vallromanes

Els Mossos investiguen les causes de l’accident en què aquest dissabte ha mort M.R.V.S, de vint anys i veïna de Granollers. El vehicle que conduïa la jove ha sortit de la via al quilòmetre 8 de la carretera del Masnou (BP-5002). La policia ha rebut l’avís del sinistre a un quart i mig de 6 de la matinada.

Arran de l’accident s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques, a més de la Policia Local de Vallromanes

LA PREGUNTA

Creu que el final de la guerra d’Ucraïna és imminent?

12%
88%
En aquesta enquesta han votat 477 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't