QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Una motorista ferida en una topada amb dos cotxes a Cànoves

L’accident ha passat aquest dijous a primera hora de la tarda

Una motorista de 33 anys ha patit ferides de caràcter menys greu aquest dijous a primera hora de la tarda a la carretera de Llinars a la Garriga, al terme municipal de Cànoves i Samalús. Ha estat en una topada on s’hi han vist implicats també dos turismes.

L’accident ha passat poc després de 2/4 de 4 de la tarda a l’altura del quilòmetre 42,5 de la BP-5107, a Cànoves, prop de l’entrada a la urbanització El Mirador. La dona va ser evacuada en una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques a l’Hospital General de Granollers.

La primera actuació l’han fet els guàrdies municipals de Cànoves i Samalús. Al lloc, també hi han treballat dues ambulàncies, Bombers i Mossos d’Esquadra i efectius de la guàrdia municipal de Sant Pere.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 5746 persones.