QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Una nova passera apropa els barris de Can Gili i la Terra Alta a Granollers

Els barris de Can Gili i la Terra Alta, a Granollers, s’han apropat definitivament. Una passera uneix tots dos barris des d’aquest dissabte. La passera supera la carretera de Lliçà que durant vint anys ha estat una barrera. El projecte, l’ha dirigit l’arquitecte del Pont Trencat de Sant Celoni.


El 9 Nou
24/01/2010

Can Gili i la Terra Alta, dos barris veïns, deixaran de patir la barrera que durant vint anys ha suposat el pas entre totes dues zones de la carretera de Lliçà. En una de les principals actuacions del pla Zapatero que s’han fet a Granollers, una nova passera uneix tots dos barris i permetrà l’accés més senzill a equipaments que hi ha situats a banda i banda.

La passera, que s’ha inaugurat aquest dissabte, és un projecte de Xavier Font, també autor d’una passera sobre el riu Congost a Granollers, i del premiat Pont Trencat, entre Sant Celoni i Santa Maria de Palautordera.

El projecte està plantejat per als vianants, però també pot entendre’s com una porta d’entrada a la ciutat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 656 persones.