QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Una trentena de residents es graduen aquest curs a l’Hospital de Granollers

Sis d’ells són especialistes en Medicina Familiar i Comunitària

El 9 Nou
09/05/2026
Granollers

L’Hospital de Granollers va celebrar dimarts l’acte de comiat dels 34 residents que han fet la formació especialitzada aquest curs al centre. L’esdeveniment, que va tenir lloc a l’Aula Magna de l’Edifici del Coneixement, va reunir professionals, tutors i familiars en una cerimònia de reconeixement a la tasca realitzada.

Dels professionals que s’han graduat, 21 pertanyen a les especialitats d’Anestesiologia i Reanimació, Cirurgia General i de l’Aparell Digestiu, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Dermatologia, Farmàcia Hospitalària, Geriatria, Medicina Intensiva, Medicina Interna, Obstetrícia i Ginecologia, Oftalmologia, Pediatria i Infermeria Obstetricoginecològica de l’Hospital.

Aquest any s’han format, a més a més, sis nous especialistes en Medicina Familiar i Comunitària de la Unitat Docent Metropolitana Nord. D’aquesta manera es busca reforçar l’atenció primària al territori i a l’Hospital de Granollers, segons apunta el mateix centre.

De la mateixa manera, s’han graduat set professionals en Psiquiatria, Psicologia Clínica i Infermeria Psiquiàtrica, en col·laboració amb la Fundació Hospitalàries de Sant Boi, que gestiona el centre de salut mental del carrer Francesc Ribas. Entre totes les especialitats, el número de residents puja a 34.

Durant l’acte van participar la directora de l’Hospital, Beatriu Bayés, i les doctores Lourdes Gabarró, Laura Lahuerta i Júlia Tárrega, que van destacar el compromís dels residents amb la “qualitat assistencial, la recerca i la humanització de l’atenció sanitària”, explica l’Hospital.

LA PREGUNTA

El Barça es proclamarà campió de Lliga al partit contra el Madrid?

En aquesta enquesta han votat 336 persones.