QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Convocat el 12è Concurs de Fotografia Memorial Joan Soley

L’Ajuntament de Lliçà d’Amunt, en col·laboració amb el fotògraf Màrius Gómez i el patrocini de Casanova Foto, ha convocat la 12a edició del Concurs de Fotografia Memorial Joan Soley, amb una imatge renovada.


El 9 Nou
28/03/2016

Una altra novetat és la incorporació de la sala d’actes de la biblioteca Ca l’Oliveres perquè hi exposin els guanyadors de cada categoria a títol individual en mostres que es faran des del setembre d’aquest any fins al juliol de 2017.

Les tres temàtiques són Lliçà d’Amunt i la vall del Tenes, Ciutats i pobles del món, i Muntanya i paisatge. A més del premi introduït enguany, es repartiran els premis habituals de diners, vals econòmics per bescanviar per cursos de fotografia, i inscripcions al Casanova Foto Club.

Cada participant pot presentar un màxim de tres fotografies per cada categoria, tot i que no podrà guanyar més d’un premi. La mida és lliure i els treballs presentats hauran de ser inèdits. No poden provenir de cap exposició anterior. El termini de recepció de les obres acaba el 13 de maig, i el jurat del premi estarà integrat per persones relacionades amb el món de la fotografia.

L’Ajuntament farà una exposició amb totes o part de les fotografies seleccionades. El veredicte i l’entrega de premis es farà el divendres 27 de maig a 2/4 de 8 del vespre a la sala d’actes de la biblioteca Ca l’Oliveres coincidint amb l’obertura de l’exposició.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.