Les seves pel·lícules són testimoni únic de la importància i renovació artística de la dècada.
Aquesta producció del Museu de Granollers té la col·laboració del Cineclub de l’AC, la Federació Catalana de Cineclubs, la Filmoteca de Catalunya i el suport de l’Institut Català de les Indústries Culturals de la Generalitat. Començaran a les 7 de la tarda els dies 24 i 30 de març, i el 7 d’abril.
Aquest dijous es projectarà La ciutat, de Jordi Pagès; Oh, Granollers, de Jordi Mauri i Pere Illa; Què fer?, de Jordi Pagès i Granollers, de Joan Corbera. Són diferents visions de la ciutat que coincideixen en l’aspecte més crític.
Dimecres que ve projectaran films experimentals de ficció: Creu, de Lambert Botey; Sobreviure, de Jaume Ortuó; Solitud, de Francesc Circuns i Morena Mía, d’Albert Granado. La tercera sessió serà el torn dels curtmetratges: I després ningú riurà, de Manel Esteban i Marquillas; Pena, penita, pena, de Jordi Tomàs i Francesc Estrada; Pim pam pum Revolució, d’Antoni Padrós i Solanas i Íncubo rosa, de Miquel Esparbé i Franch.