QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els Xics esperen repetir la clàssica de 8 en l’actuació de l’Ascensió

Els Xics de Granollers esperen repetir la clàssica de 8, que van aconseguir diumenge passat a Girona, en l’actuació que faran el diumenge 1 de juny a les 12 del migdia a la plaça de la Porxada, juntament amb els Sagals d’Osona i els Castellers de la Sagrada Família.


El 9 Nou
31/05/2014

La colla granollerina va aconseguir descarregar en una mateixa actuació, per primera vegada aquesta temporada, la torre de 7, el 3 de 8 i el 4 de 8. “El nostre objectiu és repetir això, com a mínim”, afirma Sergi Palau, cap de colla. “Això no treu que aquests dies treballem i traiem tot el suc a castells superiors, com el 2 de 8 amb folre”, afegeix. Aquest castell el van intentar descarregar, sense èxit, el setembre passat a Vallromanes i per la Diada.

Per això, esperen l’afluència de gent als assajos que els queden. Aquest divendres al vespre volen fer un assaig especial de pinyes obert a tothom, amb més de 150 castellers. “Si al final no arriba per l’Ascensió, ens anirà bé haver treballat aquest castell de cara al juny, juliol o ja al setembre”, explica el cap de colla.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 560 persones.