A l’hora de dissenyar-la, Ramírez ha tingut molt clar que volia reflectir la festa major real, aquella que dura tot l’any i no només nou dies. “Durant tot aquest temps, les colles i la comissió treballen colze a colze per acabar donant forma al que serà la festa major”, va explicar l’autor del disseny en la presentació que es va fer dimecres al vespre a Roca Umbert, un acte que marca el compte enrere de la festa.
Aquesta idea l’ha plasmada a través d’una franja amb els dos colors característics de la colla –el blanc i el blau–, que donen forma a una B que simbolitza la festa major i el número 13 en referència a l’any de l’edició. “Aquest 13 té molt protagonisme, mentre que la resta d’elements queden relegats a la part inferior”, va comentar Ramírez.
El dissenyador juga amb la tridimensionalitat donant-li una sensació de moviment, i amb aplicacions que donen molt de dinamisme. Tot plegat en un fons resultant de la barreja dels colors blanc i blau.
MÉS DETALLS AQUEST DIVENDRES A EL 9 NOU.