Agnès Vendrell, vídua del ceramista Antoni Cumella, ha mort aquest dilluns a Granollers als 99 anys. Química de professió i dedicada a la docència, va convertir-se en un dels puntals de l’activitat artística del ceramista. La cerimònia de comiat tindrà lloc aquest dimarts a les quatre de la tarda a la parròquia de Sant Esteve de Granollers.
Nascuda a Barcelona, l’any 1917, es va instal·lar a Granollers, d’on procedia la seva família durant la guerra. Passat el conflicte bèl·lic i, després que Antoni Cumella passés un anys reclús, es van casar. i es va convertir en còmplice del seu esperit artístic durant 45 anys.
Va tenir dos fills, Mireia i Toni, que ha continuat amb la tradició ceramista familiar, amb una empresa que va rebre la medalla de la ciutat l’any 2015.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't