QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El CN Granollers arrasa al Campionat d’Espanya Júnior

Les sincronistes júnior del Club Natació Granollers s’han banyat en or aquest cap de setmana. Les granollerines es van endur tots els títols possibles del Campionat d’Espanya Júnior que va tenir lloc a Torrevella (Alacant). En total, cinc ors i dues plates: set medalles d’onze possibles.

El 9 Nou
12/04/2011

En el solo, Laia Pons es va proclamar campiona d’Espanya, amb una molt bona posada en escena. L’altre solo granollerí, el de Meritxell Mas, va classificar-se en una meritòria cinquena posició. Les dues nedadores van fer el duet que es va alçar amb el títol estatal. El duet de Yolanda Castro i Cecilia Jiménez va aconseguir la medalla de plata, tot compartint podi amb les seves companyes d’equip.

En la prova d’equips, el CN Granollers va guanyar l’or amb la seva nova coreografia “Magic Oz”. En el Combo de “Bollywood”, les granollerines també es van penjar la medalla d’or. Pel que fa a la competició de figures, Laia Pons es va tornar a alçar amb el títol, mentre que Yolanda Castro va aconseguir la plata d’una prova en la què van participar un centenar de sincronistes i on el Granollers va classificar set de les seves nedadores entre les 16 primeres del rànquing.

Laia Pons, per la seva banda, va ser la màxima exponent de l’equip granollerí, en acumular cinc medalles d’or, després de proclamar-se campiona d’Espanya en Figures, en el Solo, en el Duet, en l’Equip i en el Combo.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 384 persones.