QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Ivan Límia, de Montornès, segon a la Duatló Ciutat de Reus

El montornesí del CERR Igualada Iván Limia va aconseguir la segona plaça a la 30a edició del duatló Ciutat de Reus, que va aplegar 221 participants i que puntuava per al Circuit Català i la Lliga de Clubs.


El 9 Nou
07/03/2012

La prova -que es va disputar en distància “sprint” amb 5km de cursa a peu, 22km de bicicleta de carretera i 2km de cursa a peu- es va decidir a la segona transició on van arribar vuit duatletes amb opcions de victòria. Limia es va veure superat per 11 segons per Eduard Queralt del CN Reus, mentre que Leon Drajer del Club Triatló RunnersWorld va ser tercer.

La propera cita de la lliga catalana és aquest diumenge a Castellfollit de la Roca (la Garrotxa), on Limia no participarà perquè ja ha confirmat la participació a la 19a Mitja Marató de Montornès. La propera cita del duatleta vallesà amb el duatló serà el diumenge 25 de març al duatló olímpic de Banyoles (el Pla de l’Estany).

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 425 persones.