Enfrontarà els quatre primers classificats de la primera volta de la lliga: el CHP Sant Feliu, el CH Lloret, el CP Tordera i el Lleida Llista Blava. De moment s’han venut al voltant de 150 entrades anticipades a través de l’oficina d’atenció al ciutadà de l’Ajuntament.
Totes elles són abonaments per als partits de dissabte i la final de diumenge al migdia. El president del club d’hoquei, Ernest Colom, calcula que gran part dels tiquets s’expediran a taquilla, fins a arribar als 500 espectadors previstos.
A més, s’han reservat entrades per als clubs visitants. Una cinquantena aniran destinades al club de Lleida, que gràcies a un acord entre el CAR de Sant Cugat i la federació, l’equip es podrà allotjar a les seves instal·lacions. El Tordera i el Lloret, es desplaçaran cada dia des del seu municipi amb autocars contractats per l’ocasió. Pel que fa els àrbitres, tots quatre són catalans, fet que facilita la logística de l’organització. Els tres membres de la federació que assistiran a la Copa del Príncep, provinents de Madrid, s’allotgen a Barcelona des de dijous, però a causa de la neu, no es desplaçaran a Sant Feliu fins divendres a la tarda.
Per a l’equip local, el torneig es veu com un premi a la feina ben feta, “és la conseqüència d’haver fet una molt bona primera volta”, apunta Paco González, entrenador des de fa sis anys del primer equip i destaca que la participació al torneig és “per mèrits propis, i no per ser-ne els organitzadors”. A la primera volta, el Fergo AISA St. Feliu, s’ha situat colíder amb 33 punts, igualant el Lloret, que també competirà a la Copa aquest cap de setmana. González remarca que tant Lloret com el Tordera tenen jugadors que han competit a l’OK Lliga, i per això, per a González és “un èxit estar tan a prop seu”, remarca. Les estadístiques diuen que la majoria dels equips que s’enduen la Copa del Príncep acaben accedint a la màxima competició nacional. Independentment del que diguin els números, González veu factible l’ascens, que s’ha de treballar durant la lliga. La Copa del Príncep és, doncs, un premi, i com a tal, vol que es visqui com una festa.