QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Miguel Luque, a l’Open Internacional de Natació Paralímpica

El nedador paralímpic Miquel Luque, de Parets, que s’entrena al Club Natació Granollers sota les ordres del tècnic Joan Serra, participarà a l’Open Internacional de Natació Paralímpica, que tindrà lloc el proper 16 de gener al Tenerife Top Training (Canàries).

El 9 Nou
13/01/2016

Luque nedarà les seves dues principals proves, els 150 estils i els 50 braça, modalitat en la què és l’actual campió del món de la seva categoria.

Abans d’afrontar aquesta competició, Luque amb el tècnic del Club, es troben en una concentració de cinc dies per a prepara bé el que serà el primer test important d’aquesta temporada olímpica. “Ens servirà per avaluar la feina feta durant el primer dels tres macrocicles plantejats per aquesta temporada que culminarà al mes de setembre amb els Jocs Paralímpics de Rio de Janiero”, comenta Serra.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 434 persones.