QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Montmeló estrena amb èxit el nou model de nits motards

Centenars de motociclistes congregats a Montmeló per assistir al GP de Motociclisme que es corre avui es van congregar anit en un nou recinte tancat disposat perquè poguessin presenciar les piruetes, virolles i ‘cavallets’ que diversos professionals van fer muntats en les seves motocicletes.


El 9 Nou
03/06/2012

‘espai, tancat amb tanques i vigilat pels Mossos d’Esquadra, ha permès allunyar del carrer Vic del municipi als nombrosos aficionats que, amb les seves motocicletes, acostumaven cada vigília de Gran Premi a fer exhibicions imprudents de destresa als comandaments de les seves màquines, el que sovint ocasionava accidents i molèsties als veïns.

L’alcalde de Montmeló, Antoni Guil, s’ha mostrat content per “l’èxit d’aquesta zona controlada, que és la primera vegada que muntem, i que ha permès veure exhibicions de professionals” sense que es produís cap incident.

També els responsables dels Mossos d’Esquadra s’han mostrat satisfets amb l’experiència, que probablement es repetirà en les pròximes edicions.

Al recinte exterior tancat, diversos professionals han “cremat pneumàtic” fent una exhibició del control de les seves potents motocicletes rodant amb una roda, fent ‘cavallets’, girant en rodó, conduint sense anar asseguts i altres piruetes que han estat aclamades pels aficionats.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 389 persones.