QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Victòria vital del KH-7 BM Granollers contra el Clínicas Rincón, rival directe

El KH-7 BM Granollers ha aprofitat l’embranzida de la victòria a la Copa de la setmana passada per retrobar el camí de la victòria a la lliga. L’equip de José Luis Villanueva tenia un partit clau contra el Clínicas Rincón de Màlaga, rival directe, i no ha fallat, imposant-se en una gran segona meitat.


Les granollerines han començat dominant gràcies a un parcial de 2-0 però el Clínicas Rincón Málaga Costa del Sol ha equilibrat el marcador tot seguit i ha mantingut el partit igualat durant tota la primera meitat. L’intercanvi de gols, d’errades i d’aturades -sobretot de la portera andalusa- ha portat a diverses alternatives al marcador. Un gol de la russa Polina Dikalo -debutava avui amb l’equip malagueny- ha posat el màxim avantatge del Clínicas Rincón en tot el partit (9-11) però les de Villanueva han reaccionat als últims cinc minuts amb un parcial de 3 a 0 que les ha deixat per davant en arribar al descans (12-11). La nota negativa ha estat la recaiguda de Raquel Ferrés, Kele, d’una lesió de lligaments creuats al genoll, amb empat a nou al marcador, tot just en la primera jugada en què participava del joc.

Aquest parcial s’ha incrementat fins a un 6 a 0 tot just començar la segona part (15-11). L’equip andalús, tot i el temps mort demanat pel seu tècnic, no ha reaccionat, i al quart d’hora de la represa les granollerines ja guanyaven de set gols (22-15), amb Andrea de la Torre incommensurable sota els pals -catorze aturades, deu a la segona part- i Judith Vizuete, Vizu, esplèndida en atac -deu gols-. La pèrdua d’intensitat defensiva del Clínicas Rincón i l’excessiva dependència en atac d’una sola jugadora -Jennifer Gutiérrez- han permès el KH-7 mantenir el marge fins el final.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 794 persones.