QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

[VÍDEO] L’equip estatal de natació artística estrena la nova piscina municipal de Granollers

Els Xics han aixecat un pilar de quatre dins de l’aigua

El 9 Nou
09/05/2026
Granollers

L’equip estatal de natació artística ha estrenat la nova piscina municipal que l’Ajuntament de Granollers ha construït a les instal·lacions municipals que gestiona el CN Granollers. El nou espai, amb dues piscines amb graderia, s’ha…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Comparteix la decisió dels docents de rebutjar el preacord i tornar a les vagues?

En aquesta enquesta han votat 228 persones.