L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal reobre aquest dilluns, 1 de juny, per atendre de manera presencial. Han estt 11 setmanes d’atenció únicament per via telemàtica.
Tot i aquest primer pas del pla de desconfinament que ha aprovat el Consell, l’atenció presencial per a aquestes primeres setmanes només es farà amb cita prèvia. Es demana que, sempre que sigui possible, s’opti per
tramitació electrònica. L’atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia i es demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica. En aquest sentit, s’està oferint suport i assessorament ciutadà per fer gestions de manera telemàtica.
El Consell Comarcal manté com a modalitat de prioritària el teletreball per als seus empleats, sempre que sigui possible i es mantingui la situació de crisi sanitària provocada per la Covid-19. Per al personal dels serveis de presència obligada, es facilita material de seguretat un protocol de treball a l’edifici per garantir la seguretat de les persones
L’atenció telefònica i presencial es fa de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h fins al primer divendres de setembre. A partir de la segona setmana de setembre, també les tardes de dimecres de 16 a 18 h.
{{ comment.text }}