Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal reobre aquest dilluns, 1 de juny, per atendre de manera presencial. Han estt 11 setmanes d’atenció únicament per via telemàtica.

Tot i aquest primer pas del pla de desconfinament que ha aprovat el Consell, l’atenció presencial per a aquestes primeres setmanes només es farà amb cita prèvia. Es demana que, sempre que sigui possible, s’opti per
 tramitació electrònica. L’atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia i es demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica. En aquest sentit, s’està oferint suport i assessorament ciutadà per fer gestions de manera telemàtica.

El Consell Comarcal manté com a modalitat de prioritària el teletreball per als seus empleats, sempre que sigui possible i es mantingui la situació de crisi sanitària provocada per la Covid-19. Per al personal dels serveis de presència obligada, es facilita material de seguretat un protocol de treball a l’edifici per garantir la seguretat de les persones

L’atenció telefònica i presencial es fa de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h fins al primer divendres de setembre. A partir de la segona setmana de setembre, també les tardes de dimecres de 16 a 18 h.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.