Gran Centre vol sumar l’alimentació al proper Open Night de Granollers
Gran Centre, l’entitat comercial de Granollers impulsora del primer Open Night a 12 a la ciutat, aquest divendres passat vol que el sector de l’alimentació se sumi a l’esdeveniment, l’any que ve, per reforçar la restauració, que no va poder absorbir l’allau de visitants que van acudir a la cita.