La marxa de rebuig a la sentència de l’1-O passarà per la C-17 i l’AP-7
Dimecres al vespre la mobilització arribarà a la Garriga.
Dimecres al vespre la mobilització arribarà a la Garriga.
El veredicte del tribunal s’ha donat a conèixer aquest dilluns al matí