Localitzen un excursionista perdut al Collsacabra
Havia sortir al matí de la Garrotxa i se li estava fent de nit
Havia sortir al matí de la Garrotxa i se li estava fent de nit
Es podrà circular en dos sentits amb regulació de semàfor i demà ja no caldrà fer ús de les rutes alternatives