Qui no ha ballat la Carrà donant-ho tot a la pista?
Recordar-la és recordar la infantesa. Era una traca d’alegria i festa. Una dona valenta que es va atrevir a cantar les veritats en èpoques molt fosques.
Recordar-la és recordar la infantesa. Era una traca d’alegria i festa. Una dona valenta que es va atrevir a cantar les veritats en èpoques molt fosques.
David Pratdesaba, director de l’ONG Cooperatour