QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Aquest diumenge, esmorzar solidari al Vic 2 convocat pels Amics de la Noa

Hi haurà activitat i sortejos durant tot el matí per recaptar fons. La Noa és una nena de 4 anys amb paràlisi cerebral que requereix un tractament d’alt cost per poder-li millorar la qualitat de vida.


El 9 Nou
16/08/2014

Aquest diumenge, durant tot el matí, els Amics de la Noa han organitzat un esmorzar solidari al sector del Vic 2, al carrer Raimon d’Abadal de Vic.

Se suma a la campanya que des de fa mesos estan duent a terme per recaptar fons en benefici de la Noa, una nena de quatre anys amb paràlisi cerebral que requereix un tractament d’alt cost per poder-li millorar la qualitat de vida.

En la trobada d’aquest diumenge hi haurà, també concentració motera. Per 7 euros, es podrà menjar pa amb tomàquet, embotit, beguda i cafè. El preu del tiquet inclou la col·laboració a la campanya.

Al llarg del matí també es faran sortejos de diferents productes cedits per comerços col·laboradors.

LA PREGUNTA

Veu bé la regularització d’immigrants impulsada pel Govern espanyol?

En aquesta enquesta han votat 976 persones.