Nota de premsa de la concentració
A les 16 de la tarda del dijous 6 d’Octubre es va dur a terme una concentració pacífica a la plaça Major de Vic, convocada en contra de les retallades als pressupostos d’Educació.
A la concentració una vuitantena llarga d’estudiants de cicles formatius de diferents centres de la comarca d’Osona i estudiants de l’Universitat de Vic, van llegir manifestos i exposar que aquesta retallada suposa un atac frontal a l’educació pública, la qualitat de la qual queda seriosament compromesa i es comença el camí cap a un futur a on l’educació lluny de ser un dret, tal i com es reflecteix en la Constitució, esdevindrà un privilegi. L’educació, en tant que formadora de persones i transmisora de valors, és un dels pilars fonamentals de qualsevol societat humana.
La concentració es va finalitzar amb una crida per la continuació de la lluita per defensar el dret a una educació pública digne, de qualitat.