L’estudi de comunicació gràfica i digital Dadà&Co inicia una nova etapa que coincideix amb l’obertura de la nova seu, situada al número 48 del carrer Bisbe Morgades de Vic. L’agència creada l’any 2006 per David Macià i Lluís Vergés vol potenciar la comunicació en línia i les propostes tecnològiques amb valor afegit —com el desenvolupament d’aplicacions per a mòbils o webs interactives— a través de la divisió Dadalab. Es tracta de dos àmbits que des dels seus inicis han estat el tret diferencial de l’agència vigatana i que els ha permès créixer amb clients com per exemple ATM, Lavola, Carol Bruguera o Bon Preu. Dadà&Co compta amb un equip format per onze professionals. “És un equip polièdric”, el defineix Macià, entre els quals hi ha des de creatius, dissenyadors o fotògrafs fins a programadors informàtics o gestors de canals socials. El que es vol és donar “solucions globals i transversals” als clients, afegeix Vergés.
Amb les noves instal·lacions, de gairebé 500 metres quadrats, volen fer un pas més i buscar sinergies amb altres professionals, emprenedors i empreses a través d’un espai de coworking. “L’objectiu no és fer negoci amb el lloguer d’espais, sinó col·laborar a través dels nostres coneixements creatius i tecnològics”, explica Vergés. De fet, des de Dadà ja participen com a socis d’algunes start-ups. “Forma part de la nostra filosofia, anar més enllà d’una relació de client-proveïdor i acompanyar les empreses per saber què és el que necessiten i donar-los una solució de 360 graus”, explica Macià.
Aquesta nova etapa de Dadà&Co, que també ha anat acompanyada d’un canvi de nom de l’estudi i l’estrena de pàgina web, coincideix en un moment d’incertesa, provocada per la crisi sanitària, però també d’oportunitats i la necessitat de moltes empreses per apostar per les noves tecnologies i la comunicació digital, asseguren els seus responsables.
Durant la seva trajectòria han rebut diversos premis. Entre d’altres, quatre ADG de Disseny Gràfic i Comunicació visual, un Premi Lletra 2017 (Premis Prudenci Bertrana) per a projectes digitals sobre literatura catalana i experiències didàctiques i un Premi internacional Educafestival 2018 en publicitat educativa.
{{ comment.text }}