QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detenen un veí de Torelló acusat de vuit robatoris amb força en domicilis d’Osona

S’havia endut de diversos garatges, entre altres coses, una farmaciola, unes ulleres de sol o una canya de pescar.


Nota de premsa dels Mossos

Els Mossos d’Esquadra detenen un home per vuit robatoris amb força en domicilis d’Osona

· Tots els robatoris es van produir la mateixa nit a Torelló

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de Vic van detenir el dia 23 de març un home, de 25 anys, veí de Torelló (Osona), com a presumpte autor de vuit delictes de robatori amb força a interior de domicili.

Els mossos van tenir coneixement que durant la matinada del passat dia 7 es van produir vuit robatoris en domicilis d’una mateixa zona del municipi de Torelló.

El lladre accedia als garatges i trasters dels habitatges a través dels seus jardins particulars. De l’interior va sostreure diversos objectes entre els quals hi havia una farmaciola, unes ulleres de sol, una canya de pescar, una bicicleta o ampolles de begudes alcohòliques.

Després de diverses indagacions, els investigadors van identificar qui podria ser l’autor dels robatoris. Va ser localitzat i detingut el passat dia 23 a Torelló (Osona)

El detingut, amb antecedents, va passar el 24 de març a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vic.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 531 persones.