QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

La Generalitat premia a títol pòstum el ripollès Eduard Soler

La Generalitat ha fet una menció honorífica a títol pòstum per a l’empresari Eduard Soler, fundador juntament amb Josep Palau de S & P, en el marc de la primera edició dels Premis del Consell Català de Formació Professional (FP).


El 9 Nou
29/12/2014

Aquests premis, que volen reconèixer la trajectòria individual en l’àmbit de l’FP, s’ha atorgat a sis persones més de Catalunya. Soler és l’únic a qui se li dóna a títol pòstum, ja que l’empresari va morir l’any 2000.

A ell se li reconeix que ja als anys 50 optés per impulsar una primera experiència formativa que va acabar derivant en l’obertura amb els Salesians de l’Escola Tècnico-Professional del Ripollès. El 1996 va crear la Fundació Eduard Soler – Escola del Treball del Ripollès, que atén cada any al voltant de 200 alumnes. El centre és un referent en orientació a les necessitats de les empreses.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 302 persones.