El jurat d’aquests premis també ha atorgat un guardó a l’Associació de Comerciants del Voltreganès en la categoria de Millor Iniciativa Col·lectiva Territorial.
En el cas de Vic el premi és per la implantació de la Targeta Urbana Vic, l’any passat, que ha aconseguit unir tot el comerç de la ciutat i oferir un valor afegit al client. La setmana passada es va entregar la targeta número 5.000 a Edu Dordal, que es va fer a la perruqueria Aduho. Com a premi tant el client com la botiga obtenen un xec regal de 100 euros.
D’altra banda, el premi a l’Associació de Comerciants del Voltreganès és per la promoció conjunta que fan dels comerços de Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà –uns 58 en total–. Els dos ajuntaments han creat juntament amb l’associació una taula conjunta per planificar les polítiques de comerç. Entre altres coses, fan formació i tenen dinamitzadores per ajudar-los en les campanyes.