Blai Pratdesaba, un dels socis de l’empresa –els altres tres són Gerard Calm, Jordi Vila i Òscar Araujo–, explica que el joc s’ha fet íntegrament des de l’empresa. I tot i que es vendrà a tot el món han decidit fer-ne una versió en català, convertint-se així en el primer en aquesta llengua. L’aplicació també permet posar-lo en castellà i en anglès.
“L’hem creat a partir del kit que proporciona Apple, però tot, des del disseny fins als sorollets, els hem fet nosaltres amb les nostres veus”, expliquen Pratdesaba i Calm mentre mostren com és aquest joc que permet als usuaris “jugar una estona des de l’iPhone per trencar rutines, per treure estrès…”.
El joc incorpora dues opcions i cada una d’elles té 16 pantalles de tres nivells de dificultat cada una. Amb un disseny efectiu i divertit, el joc consisteix a matar les mosques que “es volen menjar la caca i per evitar-ho s’ofereixen avantatges i inconvenients: un aparell que les mata elèctricament, un borinot que va molt de pressa… i l’usuari les ha d’anar matant amb el dit”, expliquen. El joc costa 1,59 euros i es pot veure la versió reduïda.
L’empresa té previst fer el mateix joc per al telèfon de Google, l’Android, “que permetrà a altres companyies també comprar els seus productes”, expliquen.
L’empresa, que fa quatre anys que es va constituir, ja té a punt altres jocs, però també ha encetat un nou camí de serveis a les empreses a través d’aplicacions directes a l’iPhone com ara el que un usuari amb un d’aquests telèfons pugui accedir i demanar hora per a una activitat en un gimnàs, “és un encàrrec que ens han fet”, de forma directa o que un catàleg d’una empresa sigui accessible pels clients amb tots els canvis que es facin des de l’empresa.
{{ comment.text }}