QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

El preu de la llum marca un nou rècord històric aquest dijous i supera per primera vegada els 300 euros per MWh

En les hores de més consum, l’electricitat al mercat majorista es pagarà a 345 euros per MWh, una xifra sense precedents

El preu de la llum a l’Estat marcarà un nou rècord històric aquest dijous. Per primera vegada, el preu mitjà de l’electricitat al mercat majorista superarà la barrera dels 300 euros per MWh, situant-se en els 302,48 euros MWh, segons les últimes dades de l’Operador del Mercat Ibèric d’Energia (OMIE).

L’import és un 3,7% més alt que aquest dimecres, el dia que fins ara ostentava el rècord. En les hores de més demanda, l’electricitat es pagarà a 345 euros per MWh, una xifra sense precedents i que supera àmpliament el pic de 320 euros registrat entre les nou i les deu de la nit de dimarts passat. De fet, en les franges horàries on es preveu un menor consum, la llum es pagarà a més de 250 euros per MWh.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 449 persones.